Szállítási információk

 

Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Megrendelő által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Megrendelő által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt magyarországi címre szállítja, és ott a Megrendelő – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.

Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra nincs lehetőség.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik, valamint a Szolgáltató lehetőséget biztosít a megrendelt termékek személyes átvételére. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon a „Szállítási információk” menüpontban tájékoztatja a Megrendelőt, valamint a Megrendelés leadása előtt is megjeleníti a Megrendelő által választható szállítási módokat és azokhoz kapcsolódó szállítási határidőket. A kiszállítást követően Megrendelő a kézhez kapott terméket haladéktalanul, de legkésőbb 36 órán belül köteles mennyiségi és csomagolási szempontból ellenőrizni.

  • Házhozszállítás

Ingyenes vagy 2990Ft – A házhozszállítás Hellmann Worldwide Logistics futárszolgálattal ingyenesen, valamint az MPL Futárszolgálattal 2990 forintért történik. A webáruházon keresztül véglegesített megrendelést a következő 2-3 munkanapon belül (kivéve kiemelt időszakok, mint pl. Karácsony) 17 óráig megkísérlik kiszállítani a megadott szállítási címre. A választott futárszolgálat kétszer kísérli meg; ha a második kézbesítés is sikertelen, úgy a csomag visszaszállításra kerül a feladónak. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Házhozszállítás esetén fizethet előre közvetlen banki átutalással, illetve készpénzben (maximum 2 termék vásárlása esetén) vagy bankkártyával(?) a futárnál.

  • Kézbesítés Csomagponton vagy csomagautomatába

990 Ft – A csomagpontra vagy csomagautomatára történő kézbesítés az MPL futárszolgálattal valósul meg. A webáruházon keresztül véglegesített megrendelést a következő 2-3 munkanapon belül (kivéve kiemelt időszakok, mint pl. Karácsony) kézbesítik a kiválasztott címre, melyről értesítést küldenek.

Amennyiben a küldemény GLS CsomagPontban kerül kézbesítésre, úgy a címzettnek az elektronikus értesítéstől számított 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre a nyitvatartási időn belül.

A csomag GLS Automatába történő elhelyezésekor a címzett elektronikus értesítésben kap tájékoztatót a GLS Automata címéről, a csomagszámról és megkapja a felvételhez szükséges egyedi és egy alkalommal használható kódot, továbbá a csomagátvételhez használható QR-kódot. Az átvételre szintén az értesítéstől számított 5 munkanap áll rendelkezésre.

Csomagpontos rendelés esetén kizárólag közvetlen banki átutalással lehet fizetni, utánvétes fizetésre nincs lehetőség.  

  • Személyes átvétel

INGYENES – Személyes átvétel esetén a megrendelés ellenértékének kiegyenlítésére a rendelés leadásakor közvetlen banki átutalással, vagy a termék átvételekor készpénzben és bankkártyával van lehetőség. Rendelését nyitvatartási idő alatt (H-P: 7.00-15.15) előre egyeztetett időpontban veheti át a rendeléstől számított 1-3 munkanap elteltével (kivéve kiemelt időszakok, mint pl. Karácsony). A termékek átvételére 5 munkanap áll rendelkezésére. Csomagját az Átvételi elismervény aláírásával veheti át kollégánktól. Személyes átvétel a 3. kerületi központunkban, a Zay uca 24. címen lehetséges előre egyeztetett időpontban. Időpont egyeztetése +36 20 241 1336 telefonszámon vagy info@dunawatt.hu e-mail címen lehetséges.